Create your own banner at mybannermaker.com!

Sunday 2 June 2013

Semua sudah Berakhir :')

Dear blogger . Semua sudah berakhir segala cerita hidup ku d tawau . Aku akan bina hidup ku yang baru di KK ( Kota Kinabalu ) Pada 9 JUN 2013 bersama harapan baru . Hubungan dengan kekasih tersayang NURHAFIZUDDIN pun sudah berakhir , hubungan kawan baik dengan c MUHAMMAD JALZAN HARITH pun sudah berakhir . :') Itu juga yang Apiz mahu tengok . ;') Aku menjauh dari hidup Jazlan dan juga Apiz . Kamu 2 orang ada lelaki yang aku sayang , kamu lah boyfriend , kamu lah abang , dan kamulah juga kawan aku . ;') Jaga diri kamu baik2 . Semoga kehidupan kamu berdua bahagia selamanya disamping orang tersayang ;') Aku NATASHA BINTI BENRASHID sangat dan tersangat2 sayang dengan kamu 2 . Selepas ini , aku takkan pernah muncul dalam hidup kamu lagi , samaada #Face o face or on the line . Asslamualaikum ... bY~ sYasYa

No comments:

Post a Comment