Create your own banner at mybannermaker.com!

Monday 17 June 2013

Lama sudah berlalu~

Kini , aku sama apiz langsung tak da contact langsung sudah :') Dia dah lupakan aku kot . Bah , Alhamdulillah . Semoga dia bertemu dengan seorang hawa yang boleh jaga dia sebaik mugkin . Insyaallah :') . Aku kini sudah dapat penggantinya juga . Tapi , jujur aku masih rindu Apiz :'( Aku sudah ada penggntinya dan aku berharap dia lah lelaki terakhir dalam hidup ku . Mark Alvin namanya . Walaupun dia orang kristian , tapi dia janji dengan aku if ada jodoh dia sanggup masuk islam . Alhamdulillah . Tapi itu pun if ada jodohlah . Mudahmudahan lah jodoh sama dia . Sebab aku pun no feel sudah sama lelaki lain . Lepas break dengan Apiz , aku no feel sudah bercinta lagik . Tapi lepas kenal dengan Mark aku rasa perasaan aku kembali ada . Walaupun pertemuan dan perkenalan yang langsung aku tak jangkakan . Jumpa Mark kat wedding my cousin . Dia kawan sama my cousin . Aku nampak dia sekilas saja . Sempat jga b'khayal kalaulah aku boleh sama2 dengan dia . Tapi itu tak mungkin :') Esoknya ( AHAD ) dia inbox aku dekat FB , dia kata dia macam pernah nampak aku dekat wedding kawan dia maybe . Aku pun tak sangka jugak kami dah friend dekat Fb rupa'y . Dia cam aku dari rantai aku saja . :') Firstly , aku memang ragu2 jugak . Bongkar punya bongkar Fb dea , memang sah dia lelaki yang aku khayalkan time wedding tu . Lelaki yang guna topi hitam tu :'D Bah , sekarang aku dah jadi GF dia dan dia pun dah jadi BF aku . Parents aku pun okay saja sama dia . Hope jodoh aku sama dia . Aminn :') bY~ sYasYa

No comments:

Post a Comment