Create your own banner at mybannermaker.com!

Wednesday 26 June 2013

Hidup Berdikari

Hmm short sem sudah bermula . Hidup berdikari pun sudah bermula . Tinggal dengan member bertiga . Cika n Ayue :') semua benda kami buat sendiri sudah . HAHA !! Hmm rasa sudah hidup sebagai student U :'D n rasa sudah hidup sendiri tanpa family d sisi . Bah , 2 tahun setengah stay KK ( Kota Kinabalu ) sampai jadik #graduate as #Diploma In Early Childhood Education :') Hihi Lepas #graduate jadik cikgu . Sehhhhh !! Bha , best jugak begini dapat latih diri urus hidup sendiri tanpa bergantung hidup terus dengan family . Bha , #hope kami semua baik2 saja d sini :'D semualah sangatt . Mak btiga jak . Hihi :'D Bah , anyway dapat jugak aku lupakan masalah n masa silam aku d tawau sama c ehemm2 :'( Tapi tetap jugak aku ingat sama dia bah walaupun aku sudah ada penggantinya :'( Jujur , aku rinduk sama dia bah . :'( Ehh2 , napa aku sedih2 lagik nee :3 okay syasya !! Move on !! Tea payah ingat orang yang dah bencik] kat kau , fokus dengan study kau k ??! Demi masa depan n family kau :') Take a note syasya . ;') bY~ sYasYa

No comments:

Post a Comment