Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday 18 July 2013

Tanpa Disedari ~

Wahh . Tanpa disedari dah masuk 1 bulan aku tinggal berjauhan dengan family aku , tinggal d KK dengan member aku 2 ekor nee :'D Alhamdulillah aku bisa menyesuaikan diri dengan suasana baru dan tempat baru selama berjauhan dengan family aku yang nun jauh di tawau . Tipulah , if aku kata aku tak rindu kan dorang kan ?? Aku rindu sangat dan teramat sangat dengan dorang especially my Mom n my Niece . Miss sangat dan teramat sangat dengan c kecikk tu #NurAufalyssya Hanani . Aku kena kuat dan sabar tinggal berjauhan dan berpisah dengan mereka semua , sebab aku disini bukan untuk enjoy atau suka suka . Aku disini sebab aku melanjutkan pelajaran dan ingin membanggakan kedua ibubapa aku . :') Jyeahhhh !! Itu prinsip aku !! ;') I hope that :'D Sabar syasya , tak lama lagik cuti raya . Walaupun aku balik tawau nanti 2 or 3 day before raya , asalkan aku balik kampung janji assgnment aku kena siapkan semuanya :'D Selepas cuti beraya di kampung , Ergghhhhh !! Final Examlah pulakk !! Huhhh Sabarr syasya . Banyakkan bersabar . Kena2 lagik sekarang nee kan bulan yang mulia , bulan Ramadhan :') Insyaallah , dipermudahkan segala urusan . Aminn ^^, Itz Okay lah , lepas Final Exam nanti ada cuti sem . Hihi 3 Bulan :P puass2 lah aku kata tawau nanti . Hihi Hmm Okay lah , Syasya Nak tidur duluk . If ada masa lagik , Syasya update blogger lagik okay sank !!?? Iloveyou !! Muahhxx !! :P bY~ sYasYa

No comments:

Post a Comment